21:D

Hejsan hoppasan!
Idag hade jag sovmorgon till 10:) så klev upp kl9 fikade och fixade mig och åkte till skolan:) först hade vi lästid asssssstråkigt:) mem vi får ju vara ledig en gång i månaden och de är as bra:D
efter vi hade läst så fick vi lov att gå ut och gå som vanligt-.-
11.20 var de lunch:) kebab usch! på lunchen åkte jag och p och tankade på ok:) när jag betalade var jag inne ungefär30 sekunder men kom ut med mycket som om jag skulle varit där i 5minuter;) köpte godis och massa annat gott:D
sen körde p upp moppen till school:) sedan hade vi no:) astråkigt! :(
sen efter de hade vi spanska och då gick p hem för hon skulle kolla höften eller nåt:p när hon var borta pajjade jag min mobil helt bröt av den och krossade skärmen men ena delan av mobilen där knapparna är funkade fortfarande-.-
den där sepemobilen skrämmer mig somfan..
slutade dagen med engelska och jag var hyper när p inte var där:( buhu kommer inte klara gymnasiet utan henne:(
när vi slutat åkte jag hem var inne ett tag sedan gick jag ut till stallet och mockade. medans jag mockade så stog filippa och höll mig sällskap, så då frågade jag om hon ville rida lucy för då kunde jag rida copper:) hon ville och vi red specksta:) de var kul:)
 copper  var jätte snäll men lite hoppig ibland och höjdrädd;)
efter jag ridit så träffade jag maja i stallet:D trevligt:)
sen gick jag in plockade ordning på mitt rum coh sedan duschade jag:)
nu sitter jag och kollar på Ladder 49:D<3 fyfan vad den filmen är braaaaaaaaaaa:D älskar den men den är så jävla sorglig på slutet:( buhu..
efter filmen ska jag nog sova:)
hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0