23september!

skola idag. tråkigt-.-
efter skolan åkte p hem hit:) hon var här en stund:) vi kollade på en väldigt kort men speciell film;) sen fikade vi lite:) sen åkte hon hem och jag och ellen åkte upp till ridskolan för att bygga till pia träningen men allt var klart när vi kom upp så vi åkte ner på en gång:) mockade och tog in lucy:) borstade, sadlade, tränsade.
sedan upp till ridskolan!
tränade för pia gick ganska bra:D sen in med lucy i stallet fixa med henne:) sedan in duscha fixa sig :)
sen åkte vi till johan min kusin för han fyller 19 år idag:) gratiisgrattis:)
nu sitter jag här och ska strax plugga lite kanske;p
eller om jag ska sova:)hehe:p allmänt är jag väldigt less på allt. jag ger seriöst upp snart!
men jag kan ändå inte.... menmen...
nu ska jag nog plugga lite engelska-.-

hejs!


 tror jag ska pierca mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0