25,26

Fredag;
Idag var de skola:p så ovanligt-.- började 8,20 vi hade svenska:) sen hade vi matte, vi hade inte lorran utan anders:D asbra!
Efter matten hade vi lunch vi åkte hem till p på lunchrasten för att fylla i vatten i hennes badbalja:D Åkte tillbaka till skolan ca 20 över 12 :) vi började halv 1:) nå gymnasiegrej:p
Efter de slutade vi:) åkte hem packade till lucy och mockade åt mamma:)
Sen gick jag in och åt middag:D sen lastade vi loiikoii och åkte till timrå:)
tränade för maja:) De Gick ASBRA!
Älskarponnyn<3
efter träningen åkte vi hem:) när vi kom hem ställde jag in lucy oså:) sedan gick jag in duschade och åkte vidare till p:) sen kom davva och emil:) vi badade badtunna och kollade på tv:) sedan åkte dom hem och jag sov hos p:)


Lördag:
vaknade typ halv 10:) kunde inte somna om:) vid 11-12 gjorde vi pannkakor:)
sedan åkte jag hem för att byta skor(: åkte tillbaka till p:) vi följde med hennes föräldrar till nån bro:) vi fick gå i en tunnel oså:) kom hem därifrån:)
Städade hallen ;) sen gick jag och p upp till stallet, mockade åt lucy:) sen kom emil:) började med att jag red:) sen tvingade jag emil och rida:) de tog sin lilla tid innan han gav sig:p men han red en ganska lång bit:) sen red p resten av vägen:D
när vi kom tillbaka till stallet kom davva:) vi gick in:) jag duschade:) och p beställde pizza medans:) sedan hittade inte pizzagubben hit-.- så vi fick lov att åka ner till ica för att hämta dom:) p hade sin brodersmoppe och jag åkte med davva och emil hade sin egen:) askul:D sen åkte pizzagubben med oss hem:) sen fick vi pizzorna:) sen kollade vi på the grudge, Läskigt:s
Emil och Davva åkte nyss hem:) p ska sova här:)
och nu ska jag inte skriva mer:D
godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0