24!

school todaaaaay!
började med matte... usch!
sen hade vi idrott då glömde jag kläderna så då åkte jag och p hem och hämtade idrottskläder. hon körde min moppe både hem och tillbaka:D
vi spelade fotboll på idrotten! askul.
sen hade vi lunch tacobiffar MUMS!(L) bläääääääääää
efter lunchen hade vi no, kemi med tina;) 9:4 hade no me lorran;D
vi fick iaf labba:) vi använde brännare och skulle kolla nå kol grejs så de var fullt med rök i kemisalen;) luktade as mkt. sen började de brinna lite då kom de ännu mer rök och då gick brandlarmet;D asbra:D alla från 6-9 fick lov att gå upp till fotbollsplanen:) hihihi 9:3♥ sen kunde vi inte ha nå mer kemi för de luktade så mycket;) så vi gick till rektorn och klagade att vi ville gå hem för att alla hade ont i huvudet osv:p men hon sa att vi skulle gå ner till skolsköterskan. vi gick ner till henne och hon sa att vi skulle ta frisk luft så vi fick börja spanskan kvart över 2 ist för 2:D asbra:D vi hade spanska i 20 min;p sen engelska.. vi hade prov gick sådär;p
vi slutade efter de då rullade jag och p våra moppar till ok. för hon hade ingen bensin-.- hon kunde inte ens starta den. vi tankade och sedan när vi skulle köra i väg startade den inte heller:( men tillslut så fick vi den att starta;D vi ägerrr!
då åkte jag hem till mig och hon till sig;D när jag kom hem var jag med maja vi var i stallet och fixade till lucy:) hon red och jag mockade:p
sen gick vi in, jag duschade oså:) sen åt vi mat:p de var meningen att vi skulle kolla på fotboll men maja orkade inte så vi kollade lite när natta hoppade på ridbanan:) nu sitter vi och kollar på idol:) sen ska hon få locka mitt hår:D
men nu ska jag inte skriva mer så:) Hugs!
maja får stå för bilden:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0