sfskdf

idag var det skola.. först hade vi framtidståget ( nån som pratade om gymnasiet.
sen efter de hade vi rast i 30 min sedan gick vi till matten men vi hade ingen lärare så vi satt där och väntade i några minuter och tillslut kom tinaa.. men iaf vi slutade för dagen kl 11,20:D
sen åkte jag och p hem till henne vi gjorde korv och makaroner;)
sen skulle vi åka hem för att ge hästarna lunch:) jag började åka innan p:) sen när jag kom på gångvägen stannade jag för att vänta, väntade i kanske 10 min men hon kom aldrig så jag åkte hem för att ge hästarna lunch:)
sen när jag var klar med de så kom p då hade hon åkt ner till stan för vi skulle dit efter vi gett hästarna men hon var nog väldigt trött så hon körde fel;p
vi åkte på stan sen och var där ett tag:) p skulle göra ett kontoutdrag så då kollade jag oxå om jag hade nå pengar:D och de hade jag:D:D hihi 300:D sen efter stan åkte vi hem hit och la oss på soffan:p hehe^^
sedan gick vi ut till stallet:) jag mockade, red geresta och sedan packade jag till imorgon, sedan gick jag in, var inne i 5min bytte om. sedan åkte jag ner på stan för att köpa leggingsarna som jag la undan:) sen åt jag mat, duschade och sedan åkte jag och p till davva för att se film:) men nu ska jag sova pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0