123567ujm

hej...
idag har vi haft först matte sedan idrott var inte med hade så jävla ont i huvve. sen åkte jag och patricia till donken och åt lunch som vi verkligen måste sluta med;D sen åkte vi till skolan igen.. usch! men vi träffade vår bästa vän iaf:)
efter lunchen hade vi no sen språååk:(
sen åkte jag till maja för lämna hennes telefon:) sen skjutsade jag henne med slalom hjälm till stallet;p sen åkte jag till patricia sedan åkte vi och handlade på coooooooooop!
MIN ÄLSKLING SKA SOVA HÄR INATT:D:D:D<3 tjihooo!
i hlegen är de Dm i kramfors! najs:D
nu ska jag strax gå upp till lucy och rida henne:)
imorgon har vi sepe smittadag:( och vi måste cykla eller gå inte ta moppen:(
men hejs!
älskar bilden de står justin bieber bor här trorjah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0