.

HEJ
okej nu måste jag ta mig i kragen och börja blogga seriöst.. hm. börjar idag då.
Idag sov jag till 10 sen låg jag och drog mig till halv 11:) sen klev jag upp åt frukost, sen gick jag ut och målade garaget:)
målade i ca 1h 30 min=) sen gick jag in och åt lunch:) satt vid datorn och kollade på d-ponnyer;) heh^^
sen gick jag ut till stallet och red för ulla':)
efter de gick jag in duschade och sedan kollade jag på oth(:
nu ska jag åka till P vi ska på Donken<3 varm chocklad♥ med vaniljglass asgott:D
men nu ska jag dra, föresten så kom vi 3a med laget igår:D Bästa THF:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis

2009-09-15 @ 21:58:45
Postat av: Johanna

Abel håller ju på att somnax'D

hahah men bästa laget ialf :')

2009-09-19 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0