15

idag har de varit skola as tråkigt:) vi hade idrott, So, lunch:) sen hade vi musik och bild:)
sen åkte jag hem. när jag kom hem fikade jag lite oså och nu sitter jag i soffan med datorn och lyssnar justin<3 han är så jävla bra:)  jag väntar på p:) hon ska komma efter hon varit hos hennes mormor:) patricias mormor fyller hela 83 år idag! grattis till henne;) hehe^^
ikväll ska jag rida lektion för ingrid...
när patricia kommer ska vi plugga med våra uppfinnigar;D har jag bestämt:)
och no, engelska;) får se hur mycket plugg de blir;p
jag ska iaf köpa en ny mobil sony ericsson T700, svart/silver eller röd/svart, tror de blir svart/silver. just nu har jag min gamla samsung... så jävla sepe less på den-.-
min bruna w890i ska in på lagning så då lär jag ksk få en ny sån. Hoppas!
nu ska jag inte skriva nå mer vet ju inte vad jag ska skriva...

Kommentarer
Postat av: Anonym

svart/ silver

2009-09-15 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0