-

har precis kommit hem från teatern, landgren har haft någon grej..;) Dom var duktiga tycker jag.
ska strax sova tror jag:)
Idag har det inte hänt något speciellt förutom att senad åkte i våran minibuss imorse;s konstigt..
alltså inte min utan typ kommunens;p
iaf vi började med idrott, sen kom polisen och pratade på so;n. Lunch. musik, sen hade vi slöjd går inte så bra med min halsduk som jag stickar meen jag jobbar på det(y)
mamma var snäll och hämtade mig på skolan när jag slutade. fly hade rymt så jag stod och kollade på hur filippa skulle lösa det:) faktiskt ganska underhållande eftersom alla är rädda för knäppisen min♥ men tror att det gick bra fast hon klagade skit mycket när jag kom till stallet:) hon gick ut för att hämta kärra då var han utanför hagen igen och det var typ 5 min senare om inte mindre:p fly fick vila idag eftersom jag inte han rida:) runt 6 kom p och hämtade mig då åkte vi ner till teatern:)
har hunnit med att tappa mobilen i snön också.. men jag hittade den;)
aja nu ska jag sova!

BARA SÅ ALLA VET SÅ HAR JUSTINS ANDRA ALBUM KOMMIT UT PÅ SPOTIFY!!!!!!!(L)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Den är med på what's new!!;D

2010-03-24 @ 09:26:45
URL: http://majaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0