sex on fire

Jag saknar sommaren alldeles för mycket.
Sitter och lyssnar på kings of leon nu och alla minnen från i somras kommer upp så sjukt jobbigt.. sex on fire.
Finns väldigt mycket jag saknar av dom, nu när allt och alla är borta märker jag hur mycket det betydde.
Men det finns väl inget jag kan göra åt saken nu antar jag, jag har ju lyckats förstört allt redan. Väldigt duktigt, Inte precis vill bara spola tillbaka tiden och börja om. Förstår inte hur jag lyckas förstöra allt som, men allt jag gör blir ju fel så..... kanske lika bra att vänja sig?
Önskar att det fanns någon maskin som kunde spola tillbaka tiden för jag skulle behöva en sån nu.
Vet knappt vad jag gör längre känner mig helt värdelös bara.
Tror jag ska flytta så jag slipper allt det här.
åhhH vad jävla less jag är.

Kommentarer
Postat av: sis

Du vi kan uppfinna en sådan maskin. ;D

2010-03-04 @ 20:28:32
Postat av: jag

jaa det borde vi!

2010-03-04 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0