-

Skolan idag gick snabbt:) pannkakor till lunch:) Vi åt i Landgrensmatsal;) Skrev klart det jag skulle säga på  redovisningen på lunchen:)
Efter lunch hade vi ju redovisning, jag var som nr 14. Hade om residenset:) Sen gick vi och fikade på något cafe:)
sen fortsatte vi våran vandring:) Som tur var så regnade det inte:)
Juste jag fick MVG på min redovisning!:D 
Jag frågade Gunnel!

När vi kollat på sista redovisningen fick vi sluta:) Gick med Lina och Bella till skolan:) Sen cyklade jag och bella hem.

Åt lite sen gick jag upp till stallet:)
Hoppade copper för elin:) Gick väl inte super rba men inte super dåligt heller:)
Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag nog bara chillla;)'


snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0