axa ♥

Nu är Axa uppe i himlen.
Vi kommer aldrig glömma dig.
Kommer ihåg när jag genade igenom marys hage. Och du följde efter fast jag inte visste det.
Du blev sparkad och haltade tillbaka in till farmor. Du fick gå runt med tratt. Man ser ärret fortfarande på benet.
Du har varit med enda sen jag var liten. Du var som en vakt efter mig i stallet. Följde med mig överallt.
När jag och ellen var mindre tog vi pulkan, kopplet och dig ut i skogen. Vi satt i pulkan och höll i kopplet sen kastade vi snö åt dig. Då sprang du som en liten galning. Du Älskade snö. Det var det bästa du visste.
Du enade dig om att bära jätte stora stenar också.
När mowgli kom hit så var det som han var din lilla hundvalp. Du började tvätta han.
Varje gång man kliade dig under magen så började du alltid sparka med benet:')
Vi har många minnen med dig som vi aldrig kommer att glömma! Du är den bästa.
Satt och höll din tass efter du fått lungande.
Sen sprutade han. Du blev bara kallare och kallare.
Nu när man ser dig liggandes ser det bara ut som du sover. Det känns så overkligt.




Jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Filippa

Axa<3 Finaste hunden:(<3

2010-10-26 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0