--

Ja eftersom den här dagen började dåligt så tänker jag bara vara hemma ikväll:)
Gick ju skit på skolan så jag gick till jocke med matteboken!
Gick faktiskt rättså bra. halv tre ungefär gick jag till skoln igen:) Fick en användare av gunnar:)
Skrev klart och skickade den till svenna:) Pratade lite med gunnel också:) kom hem från skolan ungefär kvart över 5:)
Gick upp till stallet när jag kom hem:) Mockade åt fly och pussade på honom:) Ett årsdag idag ju:D
kommer ihåg från början när alla var rädd för honom! Alla tyckte väl att jag köpt en korkad häst som sprang runt i ridhuset som en galning på lektionerna. Jag fick faktiskt inte rida lektion på han för han var galen. Men nu kan han gå i grupp med andra hästar. Lite galen blir han ibland men han är ju snyggast så han får vara de:)
Hitills har jag ramlat av honom 3 gånger:) trorja^^



Ska iaf nu kolla på idol med min familj och käka gurka;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0