-

skolan idag var ju väldigt kul, utan bella lina natta skulle ju skolan suga kuuuk!
Jag gillar gymnasiuum. Jag slutade ju 13:20:) sköönt!
cyklade hem fixade korv och makaroner med farmors sällskap. vi pratade om döden;s
gofammo!
runt 3 åkte vi till färsta:)
mycket galopp övningar, cavaletti, tre kombination osv:) Fly var super fin!
Björne sa att han var 100% ärlig idag när han hoppade och ställde upp:) Han tyckte att det var bra för oss att vi fick en sån fin och säker runda idag:'D lööve!(L)
Det sista han sa till oss alla innan han hoppade in i bilen var ha det bra!!
Sen öppnade han bildörren och sa; Rebecca! se lycklig ut! (med ett leende)
Världensbästatränare!

Antar att jag såg ut som en sur anka(a)

När jag kom hem packade jag upp alla saker, putsade och badade min älskling!♥
Så nu är allt klart tills imorgon:)
Beställde pizza från mini. den var inge god:(
kollade en stund på pirates of the caribien, men den är bara bra från början så gav upp. Men tror jag ska sova nu snart är rätt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0