-

min blogg är sig själv!♥

ska ge en hälsning till elin:)


Skola idag:) fika hela dagen sen fick vi sluta tidigare:D gillas!
Cyklade hem och red fly:) tjurskalle!
han vägrade gå på vägen här ute som vanligt! hade bråttom så hoppade av och ledde han en bit. sen sprang en tjej förbi oss så då hoppade jag upp på fly och travade efter henne, jag hade hon som draghjälp!:D smart är jag iaf(Y) red runt på läggdorna och  fly var på tårna hela vägen:)
badade han en snabbis efter jag ridit oså:) packade=)
så nu är allt klart tills imorgon:)
När jag var klar i stallet hoppade jag in i dusschen:)
Runt sex mötte jag upp Lina vid subway:) gick runt en stund på stan innan vi bestämde oss vart hon skulle äta, det blev donken tillslut;)
Pappa kom och hämtade mig runt åtta:) Vi åkte på videoteket och köpte godis:) Sedan körde vi vidare till mini och köpte pizza:)
Det blev middagen  idag, pratade en stund också:) skönt när inte mamma och michan är hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0