-

skola idag då som vanligt:) började med typ data kunskap. jag antecknade hela lektionen(y)
sen hade vi lunch:) pannkakor:))
Sen hade vi typ karaktär med Svenne. Vi fick gå ner på stan och göra en intervju med ett parti.
Sen när vi gick tillbaka så mötte jag jocke precis när han kom ut ur dörren från jobbet så då gick jag med han hela vägen till skolan igen:) Mögeljocke gör en alltid på lika bra humör:D
sen cyklade jag och bella upp till höga:) vi hade idrott:) när vi slutat åkte vi till stan bella jag natta:) började med att fika på rutiga sen in på hm:) köpte leggings och drog med mitt hm kort som jag fick i måndags:D
Cyklade hem och när jag kom hem så hade kläderna från hm kommit:) allt förutom skjortan:D allt var bra:D
Sen tog jag min feta röv till stallet, mockade åt fly och åt Northon:)
Red örsjön specksta med natta:) fly bockade lite, det var kul:D

kom precis in typ och nu ska jag duscha sen blir det sova:)


hahahhahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0