-

Hade ju en lektion idag:) sen gick jag bella lina på stan:) såg ett mongo på stan. blöh
Det var någon som blev ppåkörd också, 2 ambulanser, 2 brandbilar en polisbil.
Satt med Lina i kafeterian tills hon började:) sen åkte jag hem:) tog in fly. Badade han litesen gick ja upp med han till ridskolan och kikade lite på tävlingshinderna:) han började äta på dom..

Åkte till färsta runt 4:) kom dit åt någon äcklig sallad..
Började rida. Dom första 40 minuterna kändes det som om jag skulle spy. ont i magen och dåligt med luft.
men det gick över:)
Fly var en dröm idag på träningen:) mitt liv går som på rällllllls:D

när
vi kom hem från färsta fixade vi hästarna sen gick jag och elin upp till ridskolan och tvättade bommar. vi fick dom med 14 bommar. men när vi var klar var det bara 12 bommar kvar(a)
2 knäcktes på mitten när vi släppte dom på backen, ruttna

Kom hem därifrån och gick direkt in i duschen:)


Har suttit och läst inlägg från november/december förra året. åh vad jag saknar de!


http://open.spotify.com/track/6J2Gg6h1pnLi6kijjXOXCs


nu ska jag strax sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0