-

Skola idag mötte upp bella vid dagiset imorse runt tjugo över 9:) Cyklade med henne till skolan=)
Först pratade dom om typ data kunskaps kursen oså.. asdrygt..
Sen hade vi lunch... äckligt..
satt i uppehållsrummet köpte en morotskaka och en chokladboll:)

sen hade vi nån till lektion med svenna sen hade vi idrott:)
Efter idrotten drog Lina och jag på stan:) Hon köpte ett par asfinaaa bruna linseer:D
hittade inga skor åt henne.. finns ju inget här i stan typ...
runt halv 6 åkte Lina hem och jag cyklade hem:)
Sen när jag kom hem ggjorde jag middag till mig:) sen åkte jag och natta på Naturs nollning.. den var ju inte så jätte kul:P men vi träffade matte, frida och therese där:)
natta skjutsade mig till nylunds för stallmöte:)
har varit och kollat i michaelas lägenhet nu:)
Nu ska jag typ sova eller prata med någon trevlig i teleeeeeee...

hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0