:'D

Fly var helt underbar idag!
I lcn hoppade han hur bra som helst och lyssnade.
Sen mot sista hindret i omhoppningen började han kolla lite på sidan av staketet så då red jag inte på så då rev han det:) om vi inte hade rivit hade vi vunnit. lite surt menmen.  Jag kom iaf trea:D
Det var första gången jag blev placerad med han!:D
Fick rosett,plakett och en sadeltvål:)

I lbn så var han skit fin, i kombinationen kom han nära in och fick lite långt ut:) så han rev både in och ut:) men han hoppade hur bra som helst:D ställde verkligen upp!
Jätte nöjd:D
Bilder kommer väl någon dag:)

Red copper med michaela och putte, vi red geresta:)

Har duschat och nu ska jag aldelles strax äta:) tacos(y)
sen åker jag på tjejkväll hos fridaaay:D

Grattis till min syster som vann båda klasserna idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0