.

Hej blöggen!
Idag har jag varit på skolan:) började med idrott, brändboll. Mitt lag vann ju såklart!;)
Slutade 20 över tre idag:)
Juste glömde säga att jag var uppe och red imorse klockan 6 med elin:)
Red i ridhuset och han var HUR fin som helst:D han klart med allt i stallet:)
Efter skolan åkte jag och patricia hit:) jag åt makaroner och bacon och hon pytt i panna och en potatis bulle:) sen åkte vi på jobbet:) Gick skit snabbt o jobba idag:D pluggade samtidigt som jag jobbade också:) nöjd^^

Ska snart sova tror jag:) pissväder ute iaf


hihi hittade dom här bilderna nu på mammas gamla mobil som jag har för tillfället;)










Dåliga bilder men skitsamma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0