-

Natta kom och hämta mig typ 10 i 10 idag då vi började;) men hennes moppe startade inte så;)

Vi kom in typ direkt när dom skulle börja ropa upp;) Började med klippa klista:) Var i grupperna jag, emelie, lina och bella:) Blev klar så då fick vi hål till 2;;
Klockan var inte ens 11;)
Så då gick jag bella natta och lina ner till donken:) åt maat as saaaaaaaakta!
Sen gick vi på stan, var inne på hm. Tog med oss en ful outfit var och provade;) Bella och linas var ju grymt snyggast;)
Min med(y)

Efter vi provat kläder gick vi runt på lite fler affärer:)
Provade smink, parfymer osv:D

Sen satte vi oss på torg cafeeet:)
Sen gick vi tillbaka till skolan:)
Redovisade klippa och klistra sen skrev vi typ en avslutning och sen fick vi sluta:D

Fick skjuts av natta hem sen satt hon här och chilla pung en stund:D

Sen åkte hon och jag gick till stallet:)

Mockade oså:) sen tog jag in pluttis(L) löve hiiim!

Hoppade ju för Elin:) Tycker hon är asbra:) hon berömmer en hela tiden när man gör rätt och har positiv inställning så man blir liksom glad när man rider:D
Fly hoppade as bra:D
putsade alla grejer efter jag ridit:) sen gav jag fly morötter:)
gick in åt middag och duschade:)
nu sitter jag här som en fågelbågelholk!:D



Lina; jag gillar ditt linne, ascoolt när man tar på det!
Jag; det är inte mitt..
lina; vems äre då??
jag; min kompis
lina meh du har ju bara 2 kompisar???
jag; jasså bara 2...?
Lina nej 3 det är bella jag och natta ju??

kanske inte låter så kul men de var rätt kul när hon sa det;)

Mina tre normala vänner som går Bf10;)




säkert asmyckkee stavfel, men jag orkar inte bry mig.


Kommentarer
Postat av: natta

haha, bra att du knäpper kort på en när man vet om det;)

2010-09-03 @ 19:30:36
URL: http://nattis23.blogg.se/
Postat av: rebecca

Paparazzi!!!

då säger man inte till uknow;D

2010-09-03 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0