-

Skolan gick faktiskt rätt snabbt idag:)
Kvart över tre gick jag ner till subway som en tok i regnet köpte min macka och gick vidare till ib. Jag kom dit kvart i 4.
Fick inte börja jobba förns prick 4 så jag fick sitta och vänta.
Sökte det jag skulle sitta på men jag hittade det inte. Gick och frågade Lars och Mathias.
Då stod dom och pratade. dom ba- Vem? ja hon där!
jag ba vad ska jag sitta på?
Ja du ska sitta här och ringa runt och fråga om dom har fått mailet om snuspanelen. Jag trodde seriöst jag skulle dö-.- Inget manus hade jag heller. + att jag fick slå in numret själv-.-
Jag satt med det i tre timmar. Tiden gick väldigt fort:)
Runt 6 gick jag och åt min macka från subway när jag gick förbi mathias frågade han om det gick bra jag ba ja fast ingen svarar ju!
han ba har du linser? eller han typ stammade fram det, han kom inte på vad han skulle säga;)
Jag ba ja det har jag:)
kul att någon märker det:)

Sista timmen fick jag sitta på SLTF.
Patrick höll mig sällskap:) Han frågade om Mathias skötte sig jag baa han märkte till och med att jag hade linser;)

Patrick; jasså han kanske stöter på dig?;)
Jag; haha du tror de, usch nej!
Patrick ropar till Mathias- Mathias nu får du ju skärpa dig sånt här vill jag inte höra!
Mathias- Va vad har jag nu gjort???
P- ja vad har du nu gjort..
m- att jag satte henne på snuspanelen?
p- Inte fan bryr jag mig vart du satt henne! men sånt här vill jag inte höra!
M- Nu får du allt förklara vad har jag gjort???

Mathias var verkligen ett frågetecken. höll på skratta ihjäl mig:)

han ba patrick vad har jag gjort!
p- ja det kan du tänka ut!
Då sa jag ba -Det var bara det att du såg att jag hade linser men inte patrick
.
patrick ba -och då sa jag att han ksk stöter på dig.

Sen så skämtade patrick om det där hela kvällen;)


Lovar att ni fattar nada men det var verkligen kul!:D

Åkte med Patrick hem ifrån jobbet:)
Nu ska jag nog inte göra något:)


vi gillar naturkunskap!






ja idag på naturkunskapen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0