-

Drygt att jag ska berätta hela dagen...
men iaf jag åkte med mamma till skolan:) Började med datakunskap i tio min eller vi pratade mest om föräldrarmötet:)
Sen var det föreläsning eller något om rattfylla:) Väldigt bra, om jag får säga det själv=)
Efter det hade vi  lunch. Åt en bagel på rutiga!:D
Mums.

halv ett var det samling på bibblan=)
Gick därifrån innan 2=) Hade idrott 2.. konditon.


Duschade=) Sen gick jag till skolan med victoria:) Lämnade väskan där=) gick sedan ner till stan. Fick låna elins mobil och ringa till stefan. självklart ringde jag till fel stefan... haha rätt piinsamt!

Det lät typ såhär:
S: aa det är stefan!
R: Hej det är rebecca...
S: hej?...
R: vad gör du?
S: haha vad jag gör?? jaru ingeting.
R: vänta.. vilken stefan är det?
S: hahhaha jaru jag tror nog du har ringt fel..
R: jaha ja det tror jag med.. förlåt.. hejdå..
S: haha det gör inget. hejdå..

rätt piinsamt undra vem det var?...


Iaf som tur var ringde stefan direkt till min mobil;)
Han kom i arbetskläder riktigt snyggt(y)
Var och åt på bigboy eller jag smakade;D

Sen lämnade stefan mig på stan och jag träffade jossa=) gick med henne en stund tills Elin kom:) vi var inne på hm i 1,5h..
köpte en tröja på herravdelningen;s
aja den var fin och skön. bara en tshirt.
Gick hem med henne. Eller mamma hämtade oss halva vägen=) När jag kom hem tog jag in fly:) Åt sedan middag:) Sen kom elin förbi med kläder=)
Följde med henne till stallet=) Pussade på bästaflyy!
skrev upp mig på km=)
Kom precis in därifrån=) ska göra ansiktsmask nu sen sova=)
Harebäst..
Orkar inte kollla om jag har stavat rätt eller något,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0