-

Skola idag:) Kom i tid och allt:)

3 lektioner idag och vi fick sluta tidigare också!:)

Jag och Lina gick ner till stan, hon hoppade på bussen=) bjöd henne till och med:)
Gick till stan och väntade på Therese:) Hon fick sluta tidigare som tur var=)
Vi började att gå och fika på rutiga duken:) Bagel(y)

snackade lite strunt:)

Sen gick vi in på hm:) Kan ju säga att det var där vi var nästan hela tiden:)

Köpte saker för 697 kr där....
brände faktiskt till lite-.-

Köpte en jacka, ett linne och en tröja. Linser(bruna) och ett till linne=)

När jag kom hem från stan provade jag linserna och Lina berättade hur jag skulle göra;)

Sen kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till nollningen:)

Lite äckligt var det allt:p


sen kom jonas och michan och hämtade mig:)

Kom hem och åt middag visade allt jag köpt för mammsen:) och pappsen


har precis duschat och nu ska jag bara sitta här tror jag:)

typ det jag köpte..


farbroralice 200kr



Jacka hm 399kr

typ jackan jag köpte... den är grön och med luva och blablabla...


Tröja hm 249kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0