kz

Okej nu ska jag vara duktig och skriva hade jag tänkt:)
Idag tog jag och frida bussen ner till sundsvall kl 07;56 typ;) Kom dit vid 9:) Då gick vi där med en karta och försökte hitta till john bauer;D  nästan^^ men som tur fanns det några som visste var de låg så vi bara följde efter dom:)
vi skulle vara där kvart över 9, först fick vi samlas i ett rum där han berättade om dom olika linjerna:) man fick bara gå och kolla på ett:) Jag och frida valde att kolla på frisör, de verkar roligt faktiskt:)
Efter vi varit på john bauer  gick vi på stan till typ 2:) köpte en lite längre kofta:) och rosetter till håret;)
vid 2 gick vi till thorens de låg ovanför donken;) de såg seriöst inte ut som en skola:o hur fint som helst:) De verkade kanon bra där:) bara de fanns i härnösand så skulle jag kunna gå där orkar inte pendla:p vi fick fika där:D när vi var klar där gick vi till bussen:) och åkte hem:) åkte med maja hem hon var med mig efter:) vi fikade lite sen gick vi ut till stallet mockade och fixade allt:) sedan gick vi in åt middag sedan ut igen skrittade ut med olivia.

Åh vad de här börjar bli tråkigt... jag orkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0