-----

Hola.
Red lektionen på copper:) Han var jätte fin!! stannade bara en gång. Det var första hindret sen hoppade han allt annat jätte fint:)
Sen hade vi luciaträning i stallet:) Eftersom fly skulle få röra på sig idag fick Ellen rida:)
Gick upp till ridskolan:) hon kanske skrittade runt i 10 minuter tills Fly började bestämma själv. Fly ville till utgången. Ellen ba okej fly gå vart du vill(rädd)
Hahaha sen stoppade jag han. Ellen började gå åt andra hållet sen började fly sparka bakut och och hoppa. sen kom hon mot mig igen och sa.
okej rebecca nu vill jag inte rida mer. nu hoppar jag av håll i. hon var av väldigt snabbt;)
Skitunge... fick ta Ellens hjälm som var för liten och hoppa upp själv:)
Fly var snäll med mig, bråkade lite från början men sen gav han upp:) Galopperade runt i snön:D Fly kändes inte halt eller något iaf:) även fast han är tjock och hård i benet:s
När vi kom tillbaka till stallet fixade vi fly sen gick vi in och åt middag:)
Mamma kom hem från birsta då också. Vi hade kvälllen i stallet så det var bara gå upp igen:)
Nu ikväll har jag kollat på mina saker sen jag var liten osånt:)
Hjälpte nyss ellen med hennes engelska läxa;) nu ska jag strax sova:) imorgon har jag både fly och northon:)


Film från en pia träning för typ en månad sen:) 








min gulligafamilj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0