-

Fly var lite snäll idag men han bråkade lite:p Usek mötet slog vi in kartonger typ. Har pluggat sen jag kom hem därifrån. Ska strax fixa mig för sängen. Är så sjukt trött och less. Ibland gör man verkligen saker man önskar inte gjort. Får väll helt enkelt stå för det jag gjort.
Är rätt less på människor som kommer och går. Hör av sig när det passar dom. Less på folk som låtsas bry sig men snackar massa skit.
aja nu ska jag bädda ner mig i sängen.

suddig bild men önskar nästan att jag var liten igen.




I didn't care about nothing, I'll rather be alone for now,
Figure out, how to bring myself back down, on the ground.
Cause now I am flying higher than I ever could imagine,
And I was supposed to be scared of heights, like what happened?
I guess we changed, some for the better, some for the worse.
I'm stuck somewhere between and it hurts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0