-

Hallåja!
Imorse när jag skulle ha utvecklingssamtak tog jag fel på tiden(a) skulle haft halv 9. Menmen ska boka ny tid:)
Vi hade bransäkerhet idag på skolan:) Lärde sig ett och annat:) Vi fick prova typ släcka eld:D Kul:D
Man måste dansa till elden;) hahaha!
Vi fick sluta lite tidigare idag :) Tog en buss som bella sa att jag skull ta-.- Tog typ 20-25 minuter innan jag skulle av. Den tänker jag aldrig mer ta Bella!

När jag kom hem åt jag lite. Runt kvart över 4 gick jag upp till stallet och mockade åt fly och daisy:) Tog in fly sen:) Han hade blivit sparkad på benet:( Det var jätte djupt också. Det var som ett broddhål in i benet. Stackars min bebbi!:(

Hoppningen gick sjukt bra idag! En liten miss av mig:)
Annars var han super!:)
När jag kom in från stallet hann jag kolla en stund på paradisehotell.
Åt lax till middag. Känner att det luktar glögg nu som bara den.
Jag ska ta en snabbstädning på mitt rum sen blir det mysfika med hela familjen:)
Måste berätta att min familj ville inte lyssna när jag skulle berätta hur lång tid det tar att få eld på ett rum och allt jag lärt mig idag:( taskigt!

Imorgon hade jag tänkt rida ut:)
Lär ju vara några stavfel här och där också:) men skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0