-

Klubbhoppningen idag gick väl rättså bra:)
Första klassen som var lc, ett skitpet. Ellen vann både Lc och Ld grattis!:)
Andra klassen som var poänghoppning. Där började det med att jag red på första hindret men fly hoppa på sidan och där stod hanna och elina så jag red rakt in i de:s Där blev allt skit...
Fick börja om och då hoppade han alla hinder som jag styrde på. När jag skulle hoppa joker hindret så stanna han. Sen tog jag om det och då hoppade han:) Men jag är nöjd med han ändå:) Jag kom trea:)





Ellen fick skritta av honom:) Kolla hennes min;)


Min coola häst och hästskötare:D ♥



mina priser;)

Sitter nu här och ska strax på stan med mamma, tommy och pappa:)
Jag gillar min nyaa klockaaa!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ny brösta?? Eller själva martingallen iaf?=)

2011-01-01 @ 17:43:59
Postat av: Anonym

haha nej det är min gamla och en del från ellens;)

2011-01-02 @ 19:14:16
URL: http://rebeccalunneborg.blogg.se/
Postat av: Maja

HAha,jag såg det!;)

2011-01-03 @ 00:12:39
URL: http://majanordlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0