-

Igår tog jag bussen till viktor:) Han hämtade mig på skotern:)
Vi började med att skotta snö med Jonatan. Dryyygt! När vi var klar åkte vi madrass och sånt:)
Sen gick vi in och kollade på film:)
Runt 5 åt vi middag med resten av hans familj:)
sen tog vi skotern till kiosken och köpte lördagsgodis med Jonatan:) Vi tog med släden med madrassen och bobben i där:) När vi varit inne i kiosken en stund åkte vi vidare till hälledalskolan och åkte bob och sånt där i en backe;) blev mulad ett antal gånger under dan också-.- två mot en.
Fick köra lite skoter där också:D
När vi kom hem kollade vi på film och bara var resten av kvällen:)
Imorse vaknade jag 7 och kunde inte somna om:p så jag låg tills klockan var 9:) Sen började jag dryga med viktor(a) aja han var uppe lite efter 10:D
Idag har vi bara varit inne eftersom det varit så kallt ute:)
Mamma kom och hämtade mig vid 4:) när jag kom hem så  gick jag ut till fly:)
Red en stund i ridhuset:)
sen åkte jag till nylunds och tränade till luciashowen.
nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken sen sova:)



fin mugg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0