'

Hej bloggeeen:)
Idag var vi först på murberget. Sen blev det lunch på donken:) På eftermiddagen hade vi estetiskverksamhet med mia och eva. Vi fick sluta 2 idag:D jag trodde vi gick till 20 över tre..
Efter skolan gick jag bella och jacke på stan:) Sökte julklappar-.- Träffade sara och blev medlem på åhlens;) hahaha!
åkte bussen hem:) När jag kom upp till stallet hade olivia mockat åt mig:) taaack!
Red fly en liten stund på banan:) Snön gick väldigt långt upp på magen hans:) Pussadse lite på han sen gick jag in och åt middag:) Kollade på luciashowen med maggie, ellen och michaela:) Skulle hjälpa michan att baka men jag gav upp och satte mig här istället:)

Ikväll kommer Tommyyyy:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0