-

Hej :) bloggade inte mkt igår:)
Pia träningen gick bra på lillfisen:)
Sen adventsfika med familjen:)

Idag började dagen med Lucia:) hahaha det var väl bra men lite drygt emellanåt:p
Efter det gick vi upp till skolan och hade prov med svenna:) Gick rätt bra iaf:)
Sen hade vi lunch:) Efter lunchen hade vi mia sen fick vi sluta eftersom Gunnar kände sig lite krasslig;) Då gick jag till ib och jobbade med natta:) jobbade från 2 till halv 5:)
Fick skjuts av eva hem:) När jag kom hem åkte jag med mamma på stan och köpte lite julsaker.
Sen åkte vi till ica och handla:)
Blev litet julbord idag till middag hemma=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? missade jag julbord?:O

2010-12-13 @ 23:57:21
URL: http://michaelalunneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0