löve!

kommer ni ihåg när jag sa att jag skulle skriva lite grann om fly, min bästa vän och sånt?=D Läste ju idag på olivias blogg att hon tänkte göra så hon också:)

Men jag börjar iaf med min bästa vän här och nu!

okej ni får gissa vem!
..... och jag har känt varandra riktigt i lite mer än ett år. Hon är 95a. Ni vet det året då mamman tappade sina barn i golvet^^ hihihi! Hon går på säresta i nian. Blondin, ser ungefär ut som askungen. Hon Fyller år på början av året!
Allt började väl med att hon skaffade ponny(mongo) och flyttade in i vårt stall :) Vi började vara med varandra lite oftare i stallet. Sen bestämde vi oss att vi skulle lana. Jag sa åt henne att hon skulle ta med ett sånt där usb internet. Vad tror ni hon tar med? jo ett vanligt usb... Lanet gick ju kanon. Allt började med att vi blev utan internet... hehehhe...
Därefter började vi vara med varandra fler gånger. Vi har samma konstiga humor och förstår varandra så vi är rätt lika! Det är alltid hon som skrattar åt mina skämt även fast hon inte förstår. Hon red Lucy innan också + att vi spelat i samma fotbollslag.
Vi har rätt många minnen även fast vi bara känt varandra i lite mer än ett år.
Ett av dom är ex. Jag och ... hade varit i stallet halva kvällen och fixat med fly eftersom det var tävling i ånge dagen efter. Packat allt i skåpet och fixat allt. Sen när vi var klar i stallet tog vi varsinn cykel och cyklade ett varv runt stan. vi mötte grodor och människor!
(Vi sover i samma säng när hon sover här) när vi ligger i sängen och ska strax sova säger hon:
Vad har du kvar att göra imorgon då?
jag: Packa in Flyy! ( bitchigt och bitch blick, inte alls med mening)
.... hon börjar asgarva.
Sen dess har jag fått höra packa in fly väldigt många gånger. Hon har sagt Riiiiver på ett speciellt sett:D
I början av den här terminen bråkade vi lite om nå små saker. Men när jag väl skulle hämta min moppe som stått hemma hos henne i hundra år insåg jag hur mycket jag saknade min bästa vän!
det löstes då och vi gled sakta med säkert ihop igen:)
Hon är en vän jag aldrig vill förlora och en sån som jag vill göra allt med och skaffa flera minnen!



Hennes namn är
:
:
:
:










































 Olivia "Olle" Häggström!

Jag tyckte hon behövde ett smeknamn, det blev olle:]









Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0