White christmas

hellu:)
Hinner inte med och blogga riktigt nu innan jul. Stressigt och mycket som ska göras:) Idag red jag, josse, ellen och michaela i ridhuset:) Red putte en stund och jag vill att fly ska bli som han i dressyren! :)
Efter vi ridit fikade vi Go limpa som Tommy bakat:D
Sen hoppade jag in i duschen. Åkte på stan med michan tommy och mamma:) köpte julklapp åt ellen och morfar:)
Juste köpte en bh och ett par troser till mig själv:) Bhn kostade 50 kr och troserna 30 på hm rearearea:D

När vi var klar på stan åkte vi vidare till Älandsbro till maria och hennes blomaffär;D
där köpte vi något grej vi ska sätta på farfars grav tror jag:) vi köpte doft ljus från usa som luktar sjukt gott:D köpte en tomte och en bukett med blommer:)
Sen när vi var klar där åkte vi hem:)
Olivia hade varit snäll och tagit in våra hästar:) taaack!
Olivia har förresten skaffat en blogg som hon förhoppningsvis kommer ihåg lösenordet och vad hon heter på  bloggen;) http://oliviahagggstrom.blogg.se/     Kolla in hennes blogg;)

När jag tagit av fly yttertäcket fyllde jag på vatten och gosade lite med honom! :)
Halv 7 kollade jag och Michan när Ellen red:D Lucy var jätte fin både på marken och i hoppningen:D bästalucy!!!
Idag har det varit jätte kallt ute... minst -25 högst typ -30... heheheh.
Hästarna fick stå inne på förmiddan sen fick några gå ut, Fly blev överlycklig och sprang runt:D

Aja efter Ellens lektion gick vi hem och åt middag:) Lax blev det=)
Nu har alla hjälpts åt att städa nedervåningen medans pappa gjorde knäck:)
Ikväll ska vi plocka fram tomtarna och klä granen!

Kameran har vi också tappat bort... :( måste hitta den!!
Det här blev ett väldigt långt inlägg;) Men nu ska jag börja plocka undan lite på mitt eget rum för det behövs:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha min fiina blogg...;)

2010-12-24 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0