Time after time

Onsdag, idag vi började med nationella prov i engelska, tumme ner!
sen efter det hade vi låtsas nationella i matte, tumme ner!
när jag kom hem så hade fly rymt tidigt imorse så då hade rosita flyttat han till Generals gamla hage, nu när jag kom hem så stod han i samma hage som pucken (generals hage och puckens sitter typ ihop)
fly hade sprungit rakt igenom. knäppis! då flyttade jag daisy ner till flys hage och ställde fly i daisys.
han förstörde övertråden till yagga och copper också, tumme ner!
red ut med maja vi red långt ut i örsjön:) långtrava som pia sa att vi skulle göra:)
fly skötte sig prima! tumme upp!
nu ska jag duscha sen ska jag kanske se film med syster yster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0