TISDAG

vaknade idag på ett ovanligt men bra sätt! blev väckt klockan 9.
klev upp runt 10:) drygade mig ut till stallet, red ut med michaela och ellen:) vi red specksta och fly var verkligen jätte snäll idag:) han bockade ganska mycket men det börjar bli rättså kul nu;) mockade åt fly efter jag ridit:) fick ta hand om Northon idag också eftersom maja var sjuk..
när jag kom in hjälpte jag mamma. åt middag gjorde vi också.
sen fick jag och ellen ta hand om alla trosor och strumpor-.-
Men det gick bra att göra det till Justin(L) så det gick ganska fort(y)
har precis varit ute och kvällat hästarna, ska strax duscha sen skulle jag och ellen göra fika till mamma och pappa tror jag-.-


fick bli en bild på mig och p.
vi satt ihop nästan en hel dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0