♥♥♥

Sitter och läser äldre inlägg:) september/oktober.
Tiden jag var mycket med p, davva och emil:)
Då jag provred Zulu flight.
Då jag åkte till uppsala och träffade min prins!♥ Då allt gick dunder bra med Lucy:D

Den dagen fly kom.
Tidendär jag pluggade som en idiot! haha det står att jag pluggar nästan varje dag;) saknar det inte alls!


_______________________________________________________

Dagens klädsel: jeans, linne, kofta  

Dagens vill ha: mer pengar

Dagens måste; sovaa         

Dagens bästa: Mvg på redovisningen!              


Dagens värsta: ont i halsen

Dagens frisyr; uppsatt

Dagens musik:Bruno Mars

Dagens saknad: mina ridstövlar

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0