*

Oj jag har inte bloggat något idag...
Natten var ju kanon!
sov hos lina.
Blev frukost på subway. Sen gick vi på stan och kollade lite:) Köpte ett par jeans på hm för 99kr!
köpte grillad kyckling också.
Klockan 1 gick jag ner till ica för att handla med olivia.
40 marschaller, 40 korvar 40 korvbröd, 40 festisar! Chips osånt!
Allt är till spökkvällen imorgon:)
Efter vi handlat kte vi och lämnade allt på ridskolan sen gick jag hem:)
Mockade åt fly, tömde coppers box. Fyllde på med nytt spån. Packade hö och gjorde maten till båda:)
Tog in hästarna:) Jag red fly några minuter på banan:)
Sen gick jag in duschade och tog bussen till Lina:)
Vi åt kyckling och ris med currysås:)
vickan kom och vi kollade på sex and the city:)
Sen kom Bella också. Började sminka oss fult och gick ut och gick;)
Kom precis hem från Lina:)
Gjorde någon ansiktsmask där och jag har borstat tänderna så jag ska strax krypa ner i sängen ensam:'/








Vad skulle jag göra utan er :)


Kommentarer
Postat av: viiiickan

tack för bilden på mig...

2010-11-04 @ 00:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0