*

Bloggade inget igår så jag får väl ta tag i det nu..

Började att jag red med Olivia. Fly och Manno var ju jätte töntiga.
Jag höll på ramla av flera gånger när fly bockade oså..
Dumma hestar.
Efter vi ridit åkte vi ner på stan. visar vad jag köpte längre neer.

Kom hem runt tre:) Kollade spökslingan.
Jag och Olivia gick hem och tog in hästarna.
Sen beställde vi pizza som tog hundra år innan den kom-.-
Medans vi väntade på pizzan sminkade jag olivia till ett spöke!
hahaha fyfan svart hår, svart runt ögonen och vit i ansiktet! sjukt snygg!!
Spökade ungarna som är så feg och gick 4a och 4a typ...
Lekte sedan i ridhuset:)
Gick hem runt 11. Duschade och satt vid datorn en stund.
Somnade... Idag vaknade jag tolv trodde jag. Men den var visst 11 eftersom man vrider tillbaka klockan;)
Smart jag vet.
Har inte hunnit gjort så myckett än. Funderar på gå ut.
Farmor sa att det var varmt ute:)


Juste glömde att säga att jag fick tillbaka min mobil och mina nya tretorn ridstövlar i fredags!:D




Den där köpte jag igår på hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0