Godmorgon!
Har precis duschat och ska nog strax börja göra mig iordning för skolan:)
Det är mer än en timme kvar tills jag ska möta upp bella:)) känns som om jag kommer komma i tid idag;)
Jag har ingen aning vad jag ska ta på mig idag.. det suger!
Lina har mina svarta cheap monday jeans och min gråa tröja från hm...
Fast får dom imorgon;) Hon lämnade kvar sin Ed hardy tröja och hennes mjukisar som det står Liina på rumpan på. Inget jag kan använda precis men...
Funderar på att köpa en stickad tröja och ett par nya jeans nästa månad:))
ska spara pengarna nu! jag får löön imorgon!:D
Sen kommer ju min skjorta ifrån hm snart hoppas jag!
Och innan den här månaden är slut ska jag få mina nya tretorn!:D Vad carro sa iaf...


Har man gullig powny eller?




Min lilla knubbis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0