10 augusti

Idag har jag tvättat garaget:) de var väl inte så jätte kul;p
jag klev på en spik så de gick igenom skon in i min fot:( uscha! de gjorde väldigt ont...
sen har jag sutti och kollat på justin:D<3 love
efter de fikade jag med mamma, michaela och momma:D nu ska jag strax ut och rida lucy:) hon tål tydligen solen, inte eksem, de var nå fluger som hon inte tål:p konstigt. men aja jag ska iaf rida markarbete=) för till helgen är de ånge:) ska rida lc, lag och Lb:D lycka till mig:D sen efter ånge äre matfors sen kramfors DM;D
buhu snart börjar sepeskolan oxå:( 2veckor kvar idag:( JAG VILL INTE BÖRJA NIAN!
men ni får en bild på justin som tröst!♥
hehe;)



Kommentarer
Postat av: Patricia

det kommer gå skit bra i nian:) du och jag tillsmans klarar det :D

2009-08-14 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0