..

tja!
idag var vi på kristina gräsplan hela dagen! drygt och tråkigt:( men jag och patricia blev riktigt bra vänner med sexorna:)
haha
efter skolan gick jag och patricia på stan:) fick mina presenter av henne;) THANKS!
sen åkte vi till donken:) satt där i 2 timmar=) först såg vi DT!!!♥ Happy!* sen kom alex och vicke;) sen kom david och hans kompisar:) eller tards som han säger:) sen åkte vi hem här och mögla:) provade kläder och lockade mitt hår:)
sen red jag lektion och patricia åkte hem:) sen kom hon tillbaka:) då fick hon rida lucy hem från ridskolan och jag tog moppen;D
sen kollade vi på linas kvällsbok(: sen åkte hon hem:) nu gör jag inte så mkt ska strax sova skola imorgon juh:( buhu lektionerna börjar!
men nu ska jag gå och borsta tänderna!
pusssn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0