todelo

Ånge resultat!
Lc, lag=) de var jag, johanna, julia och ellen som red:) först startade ellen,johanna, julia och sist jag:) ellen började med att vägra ut sig, sen red johanna och hon nollade:) julia nollade=D sen var de min tur jag  blev jätte nervös eftersom allt hängde på mig:) men lucy skötte sig riktigt fint! så vi nollade och gick vidare till omhoppning! tjihooooo. De var timrå, härnösand, njurunda och åsen tror jag vidare till omhoppning:) ellen red först och vägrade ut sig ( daisy är sepe) sen abel och dom nollade, sen julia och hon nollade oxå:D sen vare min tur:) nervös var jag med vi nollade och fick en ganska bra tid:) så THF VANN:D Glad***
sen startade jag 2a i lb och fick ett pet i grunden:) men ingen hade nollat och jag fick snabbast tid så jag vann;D




bästa laget<3



jag och johanna:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0