regn(L)

haha jag suger på att blogga!!!
men de skare bli ändring på:D oftast så hinner jag inte med eller så glömmer jag bort de:) när jag väl kommer på ja nu kan jag blogga lite, då har mamma stängt av internet-.-
menmen;p
idag vaknade jag av att maja ringde;) hon frågade om vi skulle hitta på nåt:)
sen åt jag frukost, sen ringde jag och frågade pappa om han köpt någon färg så jag kunde måla! men han sa att jag skulle gå och ta bort fotspåren i garaget;D asdrygt ska aldrig gå i målar färgen sedan in i garaget! blä kände mig som askungen när jag satt på golvet och skrapa! hehe^^ sen när jag var klar me de gick jag in och ringde till maja:) sen fixade jag mig och åkte på stan:) hade inga pengar men jag hittade en mössa och en kofta som jag ska köpa:) de enda jag köpte var godis:D
sen åkte vi hem och gosade med mowgli och kollade på tv:) nu ska jag strax gå ut till min loii! de spöregnar ute så hon lär vara väldigt blöööööt.... hon lär ju inte ha täcke på sig:( stackare, efter jag ridit ska jag packa och bada henne för imorgon är MATFORS! taggad som satan! de är lag och vi ska vinna;D hehe rider också en Lb:) ska oxå vara med maja ikväll:D
på söndag kommer patricia hem!!! nanananan:D
har haft ganska tråkigt den här veckan:( men tur att maja finns iaf:)
och på måndag börjar skoooooolan:( buhhuhuhu:'(
men jag och patricia klarar allt:D bara vi har varandra<3
men nu ska jag gå ut till miin kära lilla loii:)
hare bra:D huuuuuuugs!♥
(kolla så fin)♥
http://www.youtube.com/watch?v=uaO-z_RS6CY

snyggare än mig är hon;D

Kommentarer
Postat av: patricia

puss på dej min älskling <3

2009-08-24 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0