.

Jag är verkligen sämst på att blogga men men:) jag gör så gott jag kan:p ibland har jag inte tid eller så har mamma stängt av internet:) eller så glömmer jag;)  idag har jag jobbat i 2timmar:D målade garaget! faktiskt rätt trist:) men imorse när jga öppnade garaget och tog ut färgen för att börja röra om så hör jag mowgli gnälla, han kommer ut ur garaget nyvaken, han är sågullig<3 nu ska jag strax gå och äta något:) sen ska jag på lag träning för nina:) vi ska träna hemma hos henne:D superkul! de var flera månader sedan jag tränade för henne sist=) hoppas lucy är på bra humör idag:)
igår jobbade jag i 5 timmar och 30 min:D coolt! moneymoneymoney♥
Vi har en ny bil som vi har lånat igår och idag, vi har den på lån:) de är en bmw- 05:) marinblå:) väldigt fin tycker jag:D



Mowgli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0