22augusti 2009 lördag!

matfors idag:)
red först laget som gick i Lc+5:) 85 för mig:) ellen red först daisy har ju seriöst nå fel! hon stannade en gång på första sen en till gång och då ramlade ellen av:/ sen red julia hon rev sista hindret;/ sen johanna:) hon nollade sen red jag direkt efter henne:) jag nollade jag med så totalt hade vi 4 fel med ganska så bra tid=) så vi kom 3:) de var 2 lag till omhoppning=) näset vann och kramfors kom 2a=) Så nu är vi vidare till final som går i sollefteå om 3veckor:D kulkul:)
de har verkligen spö regnat hela dagen idag...
Började med att jag klev i en vattenpöl när jag kom ut från bilen. jag hade mobilen i regnjackan, sen tog jag av mig den jackan och la den i stallet. sen när jag skulle hämta den var den vattenskadan så den har DaMp nu:( min älskade w890i:( buhu tur att jag inte har gratis eller något sånt;)
sen red jag Lb också=) de gick jättebra fick ett stopp på trean, med jag tappade farten i svängen så då stannade hon:) men hon var duktig ändå med tanke på allt regn=)
när vi kom hem packade vi ur bilen och putsade allt som blev lerigt:)
Lucy fick sitt segertäcke som hon vann i näset förra året;) fast de är fleece och de är inte så bra så nu ska jag sälja alla mina fleecetäcken förutom segertäcket eftersom lucy får så jäkla mycket stötar och hon blir livrädd för dom:) menmen jag får pengar;D
som de ser ut nu måste jag nog köpa en ny mobil:( buhuhu!
men jag som hittat en mössa på veromoda och en tröja på hm...
ska köpa de på måndag tror jag;D de är bara ett måste=D
när jag kom in gick jag och duschade på en gång eftersom jocke är här;) sen åt vi middag paj. ugh!
och sen kollade jag lite på friidrott. nu ska jag skjutsa ellen till tempo för vi ska köpa godis;D
de regnar oxå:(
IMORGON KOMMER PATTIS HEM! 
när jag kommer hem från tempo ska vi se på wallander tror jag;D
byeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0