11.12.13.14

okej nu skriver jag vad jag gjort de senaste dagarna:p börja läs på 11 aug;D

14aug;
idag har jag målat garaget och ridit med michaela:) packat och nu ska jag ut till lucy och bada henne sen får jag se vad jag gör:)

13 aug;
vi vaknade vid 8:) sen sov vi ett tag till=) sen vid 11 gick vi ut ur tältet trorja?
sen tog vi ut sovsäckarna och la oss ute ist:p sen packade vi ihop och åkte ner till mig och lämnade saker:) sen åkte vi till donken och åt:) sen hem jag och patricia red ut, hon på lucy och jag på copper:) kul:D<3
sen åkte hon hem och jag duschade sen drog jag till hene vi åkte till geresta och kollade på kalles match:)

12aug;
japp vi vaknade väl ksk vid 11=) åt frukost eller lunch minns inte:p sen skjutsade vi elle och filippa ner till donken för dom skulle äta där:) medans dom åt åkte vi på dollar och coop för att handla till kvällen:P
sen efter 1 och en halv timme när vi kom till donken då  var inte ellen där då hade emelie och matilda skjutsat hem dom:P
sen när vi kom hem åkte patricia hem och jag hoppade för pia:) de gick jättebra=) hoppade linjer:)
sen när jag kom hem duschade jag oså sen kom patricia:) sen kom kalle och david:) vi åkte upp i backen här hos mig för att sätta upp tältet:) sen åkte vi till smitta och bada och de var askallt:( och jag hade inge ombyte så:p sen åkte vi till hemköp:) sen hem hit och beställde pizza:) när vi ätit åkte vi upp till tältet:) mys vi somnade vid halv 5 halv 6:)

11 aug;
på dagen var jag med maja:) vi gjorde inte så mkt:p jag red=)
sen på kvällen så skulle jag kalle, david och patricia åka och bada på smitta när hon kom hem från sin fotbolssmatch, hon skulle komma hem runt 9:) men när hon kom var klockan tyå 11:p
så vi sket i de och kollade på tv ist=) kulkul:) sen sov patricia här och dom andra åkte hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0