proffessor lunneborg & spidergirl!

skola idag:) inte så roligt=) men de var kul och träffa alla:) vi slutade med en brandövning, sen åkte jag och patricia ner på stan:) köpte inte koftan som jag kollat ut:p den fanns inte kvar:( buhu!
 så jag köpte en grå tröja ist=) och en bh för 50kr;) köpte en mössa oxå=) när jag kom hem red jag ut med olivia och michaela(: vi red geresta stigen=) när vi kom tillbaks till stallet mockade jag och fixade klart åt lucy=) sen gick jag in och kollade på tv, fast somnade på en gång var så jävla trött:) sov kanske 2 timmar=) sen kom mamma och resten av familjen hem=) då beställde dom pizza:) gott(L)
ikväll ska jag inte göra något speciellt, patricia har fotbollsmatch....
nu ska jag gå och kolla om de är nåt bra på tv:)
 
haha asfin bild;D

Kommentarer
Postat av: patricia

hahaaha, du fattar ingenting som vanligt, proffesor lunneborg;)

2009-08-24 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0