KUL:)

Tenixen bloggen :D
Just nu håller rebecca på att fixa mitt hår (Patricia's :) det är skönt så jag blir trött;)
idag har vi varit på myran hela dagen och lekt. Vi laddade redan igår med matsäck:)
Men rebecca åt bara lite godis och kladdkaka till lunch;)
Vi skämde ut niklas idag, förlåt det var inte meningen:) också hjälpte vi en ligist att skruva lös avgasröret. Det var ju kul:)
Sen senare idag idag red jag, rebecca och natta ut mot ok:) Ja, jag kaan rida :D
Nu kom David precis:) Han tycker inte om att jag kallar han david, så nu byter jag till davva:)
Snart ska vi se på en film vi vet inte vilken än. men det blir nog bra;)


JAG ÄR DIN BRANDMAN! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0