-

jaa idag åkte kusinvitamin hem tidigt:) eller typ 11 men det är tidigt.
vi har varit i birsta, på waynes och kollat på hockey osv:)

När vi var på waynes så skulle camilla ha varmchocklad med grädde och skummmmisaar, jag smakade först..

-ehe du det där måste vara kaffe?

haha hon smakade och höll på dö. hon gick och bytte:p Kaffe med grädde var inge vidare.
Hon hade köpt en chokladtomte också som jag skulle ha i min ficka men när jag satte mig ner i soffan på waynes så satte jag mig på jackan och tomten blev väldigt platt:p hihi:D men det var ingen god tomte så spela roll:)



Tillbaka till idag:)
Började med att camillas pappa väckte mig först för han trodde jag var camilla..
sen åkte hon hem och jag satt med datorn fram till 2:)

Då gick jag ut till stallet tog in Världens Bästa Lucy!
Red ut på henne:D hon går iaf dit man vill:) red specksta hon var väldigt snäll:)
sen när jag ridit klart så mockade jag åt fly och packade hö:)
Sen tog jag in fly, putte, yagga och copper:)
vid halv 5 gick jag in åt middag och sedan ut igen:) Hoppade Fly för therese:) han var jätte lugn och fin !:D
Sen gick jag in duschade och har nyss ätit after eight med päron och glass:) och Godis!
ska väl strax gå och lägga mig:) om inte camilla har vänt dygnet hos mig också, jävla nattdjur.

Juste fly var dum igår och rymde ut från sin box (det börjar bli en vana) och sprang ner i nya stallet sen när jag kom ner så  sprang han upp igen.
Lucys boxdörr var öppen så han sprang in där.
Och där inne stod Lucy och åt sitt hö, men fly tog över höt och lucy fick panik och ställde sig i andra hörnet av boxen.

 knäppa fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0